loading...
nimann
nima nn بازدید : 2661 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (1)

بدر هری در سن 7 سالگی تمرین کیک بوکسینگ را آغاز کرد و زیر نظر و راهنمایی های قهرمان سابق جهان "موسید اکمرانه"(Mosid Akamrane) قرار گرفت.در دوران نوجوانی در باشگاه "سیتان" به تمرین پرداخت.زمانی که باشگاه سیتان به شهر روتردام منتقل شد،او به باشگاه معروف "چاکوریکی" رفت و زیر نظر "تام هرینک"(Thom Harink) قرار گرفت.با کمک هرینک،"بدر هری" به یکی از استعدادهای کیک بوکسینگ هلند تبدیل شد.هری تا سال 2005 و مبارزه با استفان لکو زیر پرچم هلند مبارزه می کرد.اولین بار بود که والدینش نیز بین تماشاگران بودند.هری درخواست میکروفون کرد تا جملاتی را به تماشاگران بگوید.بعد از آن روز هری تصمیم گرفت تا برای کشورش مراکش مبارزه کند و تمرین زیر نظر تام هرینک را متوقف کند.بعد از آن،"مایک پسنییر" (Mike Passenier) مربی جدید هری شد.

دوران کیک بوکسینگ:

در زمانی که هرینک مربی هری بود،هری چند باخت در کارنامه خود داشت.در سال 2003 هری جایگزین "مِلوین مَنهوئف" شد تا با "الکس ایگناشوف" مبارزه کند امّا هری با ناک اوت مغلوب ایگناشوف شد.در ژانویه سال 2005 هری باشگاه "چاکوریکی" را ترک کرد و به "سیمون روتز" و گروه "ایتز شوتایم" ملحق شد.

بعد از چند ماه تمرین در باشگاه "مجیرو" (Mejiro) او به نزد هرینک بازگشت اما دو هفته بعد دوباره آن باشگاه را ترک کرد.از آن به بعد "مایک پسنییر" کسی که سابقه مربیگری "جوئری مس" (Joerie Mes)،بجورن برگی (Bjorn Bregy) و مِلوین مَنهوئف" (Melvin Manhoef) را در کارنامه خود داشت،مربی هری شد.

ورود به K-1:

شهرت هری با دو مبارزه مقابل "استفان لکو" در سال 2005 آغاز شد.نخستین مبارزه او در ژوئن 2005 و در مسابقات It's showtime 2005 بود.او در این مبارزه با یک ضربه "بک کیک"(Back Kick) ناک اوت شد.

هری در نوامبر سال 2005 وقتی وارد مسابقات K-1 World GP 2005 شد در "مبارزه رِزِرو" (Reserve) این شانس را بدست آورد تا از لکو انتقام بگیرد.هری در جریان آن مبارزه با یک ضربه "بک کیک بلند"(High Back Kick) به فک لکو،او را ناک اوت کرد.بعد از اتمام مبارزه، هری به لکو کمک کرد و او را به گوشه رینگ برد.

در 28 آپریل سال 2007 و در مسابقات K-1 World GP 2007 در هاوایی،هری و "یوسوکه فوجیموتو" برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن مبارزه کردند.هری تنها در 56 ثانیه و با ضربه پا به چانه ی فوجیموتو او را ناک اوت کرد و قهرمان شد.

هری یک شانس دیگر برای انتقام از "پیتر گراهام" (Peter Graham) بدست آورد.گراهام کسی بود که در مسابقات

K-1 World GP 2007 در هنگ کنگ،فک هری را شکسته بود.هری در مبارزه انتقامی خود توانست پیتر گراهام را مغلوب کند.بعد از مبارزه،هری و گراهام همدیگر را در آغوش گرفتند هرچند که در کنفرانس خبری بعد از مبارزه به یکدیگر طعنه زدند.

در سپتامبر 2007 و در جریان مرحله حذفی مسابقات K-1 World GP 2007 هری،قهرمان تورنومنت K-1 World GP 2007 لاس وگاس یعنی "دوگ وینی" (Doug Viney) را با ناک اوت در راند دوم شکست داد و راهی نخستین فینالش در مسابقات K-1 World GP  شد.هری در فینال 8 نفر K-1 World GP 2007 به "رمی بونجاسکی" باخت و حذف شد.

2008:

تمام پیروزی های هری در سال 2008 با ناک اوت "ری سیفو" (Ray Sefo)،گلوب فیتوزا (Glaube Feitosa) در شهر فوکوئودا و "دوماگوج اُستوجیک" (Domagoj Ostojic) در هاوایی بدست آمد.در مبارزه مرحله بعدی اش در سئول کره جنوبی توانست "هُنگ من چوی" (Hong Man Choi) را با تکنیکال ناک اوت مغلوب کند.

در 6 دسامبر و در مرحله یک چهارم نهایی،بدر هری توانست قهرمان سه دوره مسابقات K-1 World GP یعنی "پیتر آرتز" را با تکنیکال ناک اوت در راند دوم شکست دهد.در نیمه نهایی او "اِرول زیمرمن" را ناک اوت کرد و راهی اولین فینالش شد.حریف هری در فینال "رمی بونجاسکی" بود.در راند اول مبارزه بونجاسکی یک بار هری را ناک دان کرد.در راند دوم هری پس از اینکه پای بونجاسکی را گرفت و او را به زمین زد دوبار با مشت و یک بار با پا به بونجاسکی ضربه زد و همین حرکات غیر ورزشی باعث شد تا او با دیسکالیفه بازنده مبارزه لقب بگیرد.

2009:

در ماه می سال 2009 و در جریان مسابقات It's showtime 2009 در شهر آمستردام هلند،هری با "سمی شیلت" (Semmy Schilt) برای معرفی قهرمان سنگین وزن مبارزه کرد.هری در آن مبارزه بسیار هجومی آغاز کرد و در همان راند اول دوبار شیلت را ناک دان کرد و در 45 ثانیه راند نخست قهرمان شد.بعد از این مبارزه "سیمون روتز" از این مبارزه به عنوان یکی از بهترین مبارزات It's showtime یاد کرد.در سپتامبر سال 2009 و در جریان مرحله فینال 16 نفر مسابقات K-1 World GP 2009،هری در راند اول مبارزه "ضابط صمدف" (Zabit Samedov) را ناک اوت کرد.در مرحله فینال 8 نفر،او ابتدا با "روسلان کارائف" مبارزه کرد و در راند نخست کارائف را اسیر ضربات مشت خود کرد و با دو ناک دان او را شکست داد.در نیمه نهایی این دوره،او به مصاف "الیستر اُوریم" (Alistair Overeem) رفت.این مبارزه برای هری یک مبارزه انتقامی محسوب می شد.هری در این مبارزه توانست با تکنیکال ناک اوت اُوریم را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی به فینال برسد.در فینال "سمی شیلت" حریف او بود.طبق معمول هری مبارزه را بسیار هجومی آغاز کرد اما این شیلت بود که با تکنیکال ناک اوت هری را مغلوب کرد.

2010:

نخستیم مبارزه هری در سال 2010 در مسابقات It's showtime 2010 در شهر "پراگ" جمهوری چک انجام شد.او در مبارزه ی اول و در راند دوم توانست "مُراد بوزیدی" (Mourad Bouzidi) را ناک اوت کند.در آپریل همان سال و در مسابقات K-1 World GP 2010 در یوکوهاما،او بر الکسی ایگناشوف غلبه کرد.

2011:

در سال 2011 هری توانست به مرحله 16 نفر فینال مسابقات K-1 World GP 2011 برسد ام این مسابقات به دلایل مشکلات مالی و ... لغو شد.

2012:

هری در 28 ژانویه 2012 و در مسابقات It's showtime 2012 در شهر لیوواردن با "گوکان ساکی" مبارزه کرد.هری توانست ساکی را با تکنیکال ناک اوت ساکی را شکست دهد.هری قبلا اعلام کرده بود که این مبارزه آخرین مبارزه او در کیک بوکسینگ است اما در آپریل 2012(اردیبهشت 91) آقای "مایک کیم" رئیس K-1 اعلام کرد که هری به K-1 باز می گردد.

عناوین:

-قهرمان مسابقات موی تای هلند (WPKL) در سال 2002

-قهرمان مسابقات سنگین وزن K-1 در سال 2008-2007

-فینالیست مسابقات K-1 World GP 2008

-قهرمان مسابقات It's showtime 2009 در سنگین وزن (95+ کیلوگرم)

-فینالیست مسابقات K-1 World GP 2009

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فایتر جهان:
    بهترین فایتر ایران:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 2,967
  • بازدید کلی : 52,774